معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

سقط جنین غیرقانونی؛ قابل پذیرش نیست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: سیاست استان در زمینه سقط جنین این است که هیچ سقط جنین بدون مجوز پزشک را نمی پذیریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ دوازدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.
وی در این جلسه با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان و ازدواج  پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س)، سالروز عملیات شکست حصر آبادان و یاد وخاطره شهدای این عملیات را گرامی داشت و ابراز داشت: یکی از ابتکارات سپاه الغدیر استان در رزمایش دفاع مقدس حضور مادران یزدی با کالسکه های کودک بود که دوستان را خوشحال و دشمنان را عصبانی کرد و رسانه های معاند هم با پرداختن به این موضوع این عصبانیت را بروز دادند.
عزیزی در ادامه جوانی جمعیت را یکی از مهترین سیاست های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در 12 سال گذشته بر این مسئله تاکید کردند و امروزه یکی از مسائل مهم و حیاتی کشور بحث جوانی جمعیت است.
معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچ سقط جنین غیر قانونی برای استان قابل پذیرش نیست اظهار داشت:  سیاست استان در زمینه سقط جنین این است که هیچ سقط جنین بدون مجوز پزشک را نمی پذیریم چرا که اولا این یک عمل غیر انسانی است و دوما اگر بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم وضعیت جوانی کشور را حفظ نمودیم.

عزیزی تاکید کرد: با کسانی که سقط جنین غیرقانونی انجام دهند به شکل بی رحمانه ای برخورد می شود چرا که این افراد  بی رحمانه با یک جنین رفتار کرده و قتل نفس انجام می دهند.
وی در ادامه بر ضرورت نظارت بر توزیع داروهای سقط جنین تاکید کرد و ابراز داشت: در زمینه نظارت باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد و دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود کرده و ضمن برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی، متخلفان را از طریق  رسانه ها معرفی کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات